måndag 30 augusti 2010

Måndag och träning

I helgen har jag haft känningar i mina vader. Fast jag har inte sagt det till någon. Likt en struts stoppar jag huvudet i sanden och tänker att om jag inte pratar om det så går det över... Jag har dock en kvalificerad (??) teori om varför det ibland gör ont. Om den teorin håller så ska det vara bättre/bra imorgon. Jag har planerat för 8,6 km i terräng. Håll tummarna för att min teori håller och således också den planerade träningen!

Idag har jag varit på gymmet och tränat axlar och rygg. Efter det blev det 30 minuter på löpbandet. Rask gång i olika grader av motlut. Pga ovanstående känningar blev det bara några minuters springande. Efter träningen åt jag en powerbar (eller vad det heter...) som jag fått av min bror. Smaken var banan och jag var säker på att den skulle vara äcklig. Men den var faktiskt helt ok, över förväntan!

Nu äter jag kvällsmål i form av Kesella vanilj, alltid lika gott. Godkväll!

/Systern

1 kommentar: