måndag 11 oktober 2010

Skynda långsamt

Det är så roligt att träna och det finns så mycket att träna. Spinning, styrketräning, yoga, löpning och lagsporter. Jag måste begränsa mig och försöka skynda långsamt. Och minnas att det är i vilan jag bygger upp mig. Idag skriver Aftonbladet om att höja sin smärttröskel och prestera bättre här. En bra artikel tycker jag där det finns mycket att hämta, lära och tänka på!

Annars är jag precis hemkommen från gymmet där jag tränat överkropp; marklyft, bänkpress, bicepscurl och en tricepsövning som jag inte vet namnet på. Avslutningsvis körde jag ett par kilometer på löpbandet, mest för att känna hur benen kändes idag. Igår var jag ute på 12, 5 km mestadels på asfalt. De kändes finfina :) Opåverkade och sköna. Det bådar gott för morgondagens planerade intervallpass!

/Systern

1 kommentar: