lördag 6 november 2010

Bildkavalkad

Endorfinerna från gårdagens träningspass är nästan lika sprudlande idag så här kommer fler bilder!
Då är inte heller jag längre anonym... Tack Daniel för lån av utrustning! På bilden har jag den ryggsäck jag kommer springa med då själva evenemanget... går av stapeln. Vi, både jag och Patrik behöver  köpa oss en träningsryggsäck. En säck som är tåligare än denna tävlingsryggsäck.
 Här får man verkligen en uppfattning om lutningen!
Viktor måste ta i med händerna.
Vi var försiktiga!
Redan på parkeringen kallade vi oss nördar. Fredageftermiddag, familj, after work och annat. Men nej, vi drog, killarna i bil 90 min enkel resa, till några backar och sprang i stället. Här är tre av fyra nördar, från vänster Viktor, jag dvs systern och Niklas.

Idag har jag träningsvärk i fotleder, skenben och lår. Grymt skönt :) I morgon planerar jag för joggning och gym. Vädret ska bli toppenfint med ett par minusgrader och sol så det blir till att klä sig bra och springa ute. Godkväll!

/Malena

2 kommentarer:

  1. Härligt!
    Träningsvärken finns även här. ;)

    I morgon avslöjas vårt träningsmål...

    //Brodern

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Roligt med BAMM! Jag är också sugen. :)

    Tänkte bara tipsa om ryggsäck. Jag sprang (eh...gick) Icebug24 i somras, och då använde min lagkompis den där Litepacen som du har på bilden, och jag hade OMM Classic Marathon 25L. Lite större än Litepacen, men nästan lika lätt och mycket tåligare. Perfekt träningsrygga med andra ord! Går att köpa via litepac.com (http://www.litepac.com/index.php?page=/products.php?action=detail&id=18). Tidigare har man kunnat köpa både OMM och Litepacen i paket för typ 1000 spänn, men det erbjudandet verkar vara borta.

    SvaraRadera