onsdag 10 november 2010

Godmorgon!


Jag älskar frukost. Det är nog det mål jag tycker bäst om! Idag har jag tagit mig friheten att börja lite senare och då blev frukosten så här. Nybakat bröd (jag bakade igår kväll, inte nu på morgonen), kokt ägg, fil, kaffe, färsk ananas och blåbär-vinbärsdryck från Brämhults. Mörkt ute, lite snö och katten i stolen bredvid, mysigt. Tänk om man kunde börja alla morgonar (vad sjutton heter morgon i plural???) så här!!!
Igår tränade jag spänst men mer om det en annan gång.

3 kommentarer:

  1. Frukostar är absolut underbara. Men bara då jag har gott om tid och det inkluderar inte vardagar tyvärr... Men jag njuter lite extra på helgen istället då :)

    Härligt mål ni har framför er, måste nog uppdatera mig på BAMM. Så kul att träna med ett mål framför sig :)

    SvaraRadera
  2. Tack för dina fina ord!

    Måste bara fråga om du är samma Malena som läst min blogg tidigare och som hade en annan blogg då med foton och löpning? Nåt på B...? (som jag inte minns just nu) Bara en fundering...

    SvaraRadera
  3. Tack för att du lämnade en kommentar inne hos mig. Det är alltid roligt att veta vem som kikr in.
    Jag älskar också frukostar och speciellt efter träning.

    SvaraRadera