onsdag 24 november 2010

Craft och pigga ben

Iförd nya tights från Craft begav jag mig till gymmet efter jobbet. Det var planerat, och det blev också, 10 km fördelat på 2 km uppvärmning, 6 km fartlek, 2 km nedvarvning. Fartleken hade toppar på 4.50 km/h och ett snitt på 5.41 km/h. Passet kändes bra och benen kändes pigga. Jag har saknat ett "klipp i steget" och benen har ofta känts tunga även om flåset varit ok. Jag har därför tränat en del spänst. Det verkar ha gett resultat för idag kändes benen pigga och glada och snabba :)

Grymt sköna tights från Craft och strumpor från Nike i favoritfärgen rosa (även om de ser aprikos ut på bilden...).

/Systern

2 kommentarer:

  1. Tjusiga strumpor:) Dom springer man nog fort i.

    Kram svägerskan

    SvaraRadera
  2. Roligt att känna framsteg! :) Bra pass där.

    Jag provade också ett par crafttights, Storm-modellen och tog en nästan på pricken likadan bild igår :) Men jag är lite tveksam, de korvade sig något på mina ben...

    SvaraRadera