fredag 12 november 2010

Jobbat 5 dagar....6 dagar kvar.


Japp, det är övning på jobbet.
Det jobbas många dagar och dessutom många timmar varje dag, illa! ;)
I kväll fick jag några timmar fritid, skönt och behövligt. Regnet öste ner och jag kände mig sliten och matt. Vad gör jag då? Jo jag ger mig ut i regnet och springer bort till "intervall-backen" upp och ner, upp och ner, upp och ner (ja, ni förstår principen) och sen hem för att köra ett pass med kettlebell. Heeelt rätt beslut, endorfin och harmoni!

Nu är jag åter klädd i jobb-dressen

Bara 6 dagar kvar ju... ;)


(Bilden är från ett av sommarens sköna pass uppe på Billingen här i Skövde. Snart är det vår igen va?)

1 kommentar:

  1. Vilket härligt väder ja! Vi får hoppas det går fort till den tiden. Och att det går fort nu tills din övning är över och du är tillbaka i civilisationen igen! Håll ut!!!

    /Syrran

    SvaraRadera