tisdag 16 november 2010

I Apladalen i Värnamo

I Apladalen i Värnamo är inte enbart en visa utan också, visar det sig, ett bra ställe att träna på. På schemat stod 15-sek-intervaller på löpbandet men efter en lång dag på jobbet så kände jag att jag ville ha frisk luft! Mörkt och ganska kallt och fuktigt i luften men det finns ju kläder till det också. På med dojjorna och ut i Apladalen. Där finns en slinga som gissningsvis är 1, 5 km ungefär. Den tog idag 30 minuter att jogga runt :) Jag sprang det mesta på gräs bredvid gångbanan och gjorde följande stopp på vägen;
- 20 jämfota upphopp på stubbe
- 20 dips mot parkbänk
- 20 armhävningar mot bord
- 3 stegringslopp
- 20 skridskohopp
- 20 telemarkshopp
- 10 sprinter i liten uppförsbacke
- 20 långa hopp á la tresteg (typ...)
Det blev ett bra pass tycker jag. Jag har precis ätit middag och ska nu fylla upp badkaret och njuta av ett varmt bad!

Den senaste veckan har vår besöksstatistik stigit en del, roligt! Välkomna hit vilka ni nu är :)
/Malena

1 kommentar:

  1. Bra jobbat! Måste kännas bra i hela kroppen efter ett sånt pass :)

    Kram!
    /svägerskan

    SvaraRadera